Τρίτη, 18 Νοεμβρίου 2014

Κουρτίνες





10 σχόλια:

  1. Η τρίτη φωτο μου αρέσει πολύ Χριστίνα μου.Είναι απλή και εύκολη στο ράψιμο.Ασχολούμαι και εγω ερασιτεχνικά με το ράψιμο....την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ύφασμα είναι απο λινάτσα Μαρία μου ,και ναι είναι πανεύκολη .....

      Διαγραφή
  2. Πολύ ιδιαίτερο το σχέδιο της 3ης! Δεν είχα ξαναδεί κάτι παρόμοιο.
    Την καλημέρα μου Χριστίνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ όμορφες κουρτίνες και κάλο ραμμένες ..
    έμενα την τελευταίο μου άρεσε πολύ..
    κάλο βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ nieneke nia ,υπάρχουν πολλά σχέδια που μπορείς να εμπνευστείς ,και δεν είναι καθόλου δύσκολα !!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Χριστίνα μου! Πολύ όμορφες κουρτίνες,καλοραμμένες με όμορφα σχέδια!!! Μου άρεσαν ιδιαίτερα η τρίτη και η τελευταία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές Θάλεια μου !! Σ' ευχαριστώ πολύ ,να είσαι καλά !!!

      Διαγραφή
  5. Γειά σου Χριστίνα! Πολύ ωραία δουλειά!! Μου αρέσει λίγο περισσότερο το τελευταίο σχέδιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή